Dag 7 (einde van de wereld)

21 juli 2022 - Nordkapp, Noorwegen

Vandaag aan het einde van de wereld. Tja Wat doe je dan op zo’n dag, niet veel. Eerst behoorlijk uitslapen, lekker ontbijten en een bakje koffie maken, naar de souvenir shop, beetje rond lopen, soort van museum bekeken, beetje drinken, wat foto’s maken en dan straks maar weer naar het zuiden, de terugreis. Ondertussen zien we de lucht hier behoorlijk betrekken waardoor het hier echt het einde van de wereld lijkt. Kort voor we zouden vertrekken kwamen er drie landrovers aanrijden vanuit zuidelijk Afrika, ook zij moeten vanaf hier aan hun terugreis beginnen. Op de terugreis de diepte vaan de Noordkaap tunnel maar eens gemeten, meer dan 200 meter onder het wateroppervlak. Verder lekker door kunnen rijden ondanks dat het weer af en toe wat minder was. Hadden we voor de nacht een leuke plek gevonden, bleek deze toch wat minder geschikt. Even buiten de auto was genoeg om een liter bloed af te staan aan het lokale vliegen gilde. Dat heeft ons doen besluiten om maar een ander plekje te zoeken.

4149 Km (363 vandaag)

Het einde van de wereld Live.